E-czynsz
  • Sprawdź bieżące saldo
  • Zobacz historię wpłat
  • Pobierz fakturę
07
05.2024

Przetarg

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „ŚRÓDMIEŚCIE” z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimia 6, 71-503 Szczecin
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA „REMONT PŁYT BALKONOWYCH ORAZ BALUSTRAD – 22 SZT. II ETAP BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO W SZCZECINIE PRZY AL. WYZWOLENIA 68”

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont płyt balkonowych oraz balustrad – 22 szt. II etap budynku mieszkalnego położonego w Szczecinie przy al. Wyzwolenia 68”.

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie konkursu ofert z zastosowaniem przepisów Kodeksu cywilnego, w szczególności w oparciu o art. 701, 703 – 705.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przewidywany termin wykonania prac: 13.09.2024

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki:
1. prowadzą działalność w branży, której przedmiot zamówienia dotyczy,
2. w ostatnich trzech latach wykonali co najmniej trzy roboty o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia i wartości powyżej 250.000,00 zł każda,
3. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
4. posiadają zdolność techniczną i zawodową do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia,
5. w okresie ostatnich 12 miesięcy zatrudniają co najmniej 5 pracowników w ramach umowy o pracę,
6. siedziba lub przedstawicielstwo Wykonawcy (minimum od 12 miesięcy) znajduje się na terenie Polski
7. wpłacą wadium w kwocie 10.000,00 zł.

V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 14.05.2024 r. do godz. 9.00.
Oferty należy przygotować wg. wzoru dostępnego u Zamawiającego i złożyć w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@smsrodmiescie.szczecin.pl

VI. WYŁONIENIE WYKONAWCY
Wykonawca zostanie wybrany w terminie 7 dni od daty wyznaczonej na składanie ofert.

VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.

VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. cena – waga – 60%
2. doświadczenie - waga – 10%
3. roboty dodatkowe – waga – 15%
4. okres gwarancji – waga – 15%

IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- Piotr Łapiński – tel. 91 423 93 00 wewn. 382, lub tel. 519 018 850
- Janusz Michalak – tel. 91 423 93 00 wewn. 370
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz dokumentacja projektowa będzie dostępna w formie elektronicznej, celem uzyskania dostępu do dokumentacji przetargowej należy zgłosić się do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e-mail: kancelaria@smsrodmiescie.szczecin.pl.

X. OŚWIADCZENIA ZAMAWIAJĄCEGO
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania warunków zbierania ofert, a w szczególności warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert lub unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny w dowolnym terminie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji celem wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty bez podania przyczyny.
4. Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Art. 66 Kodeksu cywilnego.

« powrót
Spółdzielnia Mieszkaniowa Śródmieście
Strona używa cookies Dowiedź się więcej