30.03.2020
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,ŚRÓDMIEŚCIE”
z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimia 6, 71-503 Szczecin
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE REMONTU CHODNIKÓW PRZED WEJŚCIAMI DO BUDYNKÓW PRZY UL. 1 MAJA 20-29 W SZCZECINIE.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest „Remont chodników przed wejściami do budynków przy ul. 1 Maja 20 – 29 w Szczecinie”.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zastosowaniem przepisów
Kodeksu cywilnego, w szczególności w oparciu o art.70¹,70³-70⁵.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przewidywany termin wykonania prac: 15.04.2020 - 31.08.2020 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki:
1. przynajmniej od 1,5 roku prowadzą działalność w branży, której przedmiot zamówienia dotyczy,
2. w ostatnim roku wykonali co najmniej dwie roboty o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia i wartości powyżej 300 000,00 zł,
3. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
4. posiadają niezbędne uprawnienia do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia,
5. posiadają niezbędną wiedzę i dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia,
6. w okresie ostatnich 12 miesięcy zatrudniają co najmniej 5 pracowników w ramach umowy o pracę,
7. siedziba lub przedstawicielstwo Wykonawcy (minimum od 12 miesięcy) znajduje się na terenie województwa zachodniopomorskiego,
8. wpłacą wadium w kwocie 10 000,00 zł.
V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, punkt informacyjnym, w terminie do 08.04.2020 r. do godziny 15°°.
VI. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 7A, w dniu 09.04.2020 r. o godz.10°°.
Z uwagi na stan epidemiczny nie dopuszcza się udziału oferentów w otwarciu ofert. O wynikach przetargu oferenci zostaną poinformowani korespondencją e-mail.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. cena-waga – 70%
2. doświadczenie – waga – 10%
3. roboty dodatkowe – waga – 20%
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- Anna Małyszka – tel. 501-780-644
- Andrzej Gajewski – tel. 607-519-168
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna w wersji elektronicznej. Wnioski o wysłanie SIWZ drogą elektroniczną należy wysyłać na adres e-mail Spółdzielni: kancelaria@smsrodmiescie.szczecin.pl
X. OŚWIADCZENIA ZAMAWIAJĄCEGO
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania warunków przetargu, a w szczególności warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny w dowolnym terminie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji celem wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty bez podania przyczyny.
4. Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Art. 66 Kodeksu cywilnego.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby polepszyć doświadczenie przeglądania i zapewnić dodatkową funkcjonalność
Do prawidłowego działania strony niezbędne cookies są zawsze włączone, pozostałe możesz dostosować poniżej.
Cookies wymagane do prawidłowego wyświetlania i działania strony.
Cookies pozwalające zrozumieć właścicielowi witryny, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną, poprzez anonimowe gromadzenie i raportowanie danych statystycznych.
Cookies służące do śledzenia odwiedzających strony, celem wyświetlania spersonalizowanych reklam pasujących.