12.02.2025
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „ŚRÓDMIEŚCIE” z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimia 6, 71-503 Szczecin
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWA BALUSTRAD BALKONOWYCH I REMONT PŁYT BALKONOWYCH- IV ETAP 31 SZT. ELEWACJA FRONTOWA, SEGMENT D BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO W SZCZECINIE PRZY UL. HOŻEJ 1
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa balustrad balkonowych i remont płyt balkonowych- IV etap 31 szt. elewacja frontowa, segment D budynku mieszkalnego położonego w Szczecinie przy ul. Hożej 1”.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie konkursu ofert z zastosowaniem przepisów Kodeksu cywilnego, w szczególności w oparciu o art. 701, 703 – 705.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przewidywany termin wykonania prac: 04.07.2025 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki:
1. przynajmniej od 3 lat prowadzą działalność w branży, której przedmiot zamówienia dotyczy,
2. w ostatnich trzech latach wykonali co najmniej trzy roboty o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia i wartości powyżej 350 000,00 zł każda,
3. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
4. posiadają zdolność techniczną i zawodową do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia,
5. w okresie ostatnich 12 miesięcy zatrudniają co najmniej 10 pracowników w ramach umowy o pracę,
6. siedziba lub przedstawicielstwo Wykonawcy (minimum od 12 miesięcy) znajduje się na terenie województwa zachodniopomorskiego,
7. wpłacą wadium w kwocie 20 000,00 zł.
V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 07.03.2025 r. do godz. 9.00.
Oferty należy przygotować wg. wzoru dostępnego u Zamawiającego i złożyć w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@smsrodmiescie.szczecin.pl
VI. WYŁONIENIE WYKONAWCY
Wykonawca zostanie wybrany w terminie 7 dni od daty wyznaczonej na składanie ofert.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. cena – waga – 60%
2. doświadczenie - waga – 10%
3. roboty dodatkowe – waga – 15%.
4. okres gwarancji – waga – 15%.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- Anna Małyszka – inspektor nadzoru – tel.91 423 93 00 wew. 382 lub 501 780 644, pok. nr 1, w godzinach 10.00-140.0 Dział Techniczny.
- Dariusz Marzec – inspektor nadzoru – 91 423 93 00 wew. 330, pok. nr 106, w godzinach 10.00-14.00 Administracja Osiedlowa nr 1.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna w formie elektronicznej
Zamiar pobrania SIWZ należy zgłosić przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem, w formie elektronicznej na adres e-mail: kancelaria@smsrodmiescie.szczecin.pl.
X. OŚWIADCZENIA ZAMAWIAJĄCEGO
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania warunków zbierania ofert, a w szczególności warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert lub unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny w dowolnym terminie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji celem wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty bez podania przyczyny.
4. Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Art. 66 Kodeksu cywilnego.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby polepszyć doświadczenie przeglądania i zapewnić dodatkową funkcjonalność
Do prawidłowego działania strony niezbędne cookies są zawsze włączone, pozostałe możesz dostosować poniżej.
Cookies wymagane do prawidłowego wyświetlania i działania strony.
Cookies pozwalające zrozumieć właścicielowi witryny, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną, poprzez anonimowe gromadzenie i raportowanie danych statystycznych.
Cookies służące do śledzenia odwiedzających strony, celem wyświetlania spersonalizowanych reklam pasujących.